piątek, 1 września 2017

~ WHITE COLLAR - manicure w bieli ~

Biały lakier z pewnością nie należy do tych najczęściej kupowanych, szczególnie z myślą o tym, aby pomalować nim wszystkie paznokcie. A szkoda! Faktem jest, że kolor ten rzuca się w oczy i nie każda kobieta będzie się z tym dobrze czuła. Jednak prezentuje się on świetnie, szczególnie w połączeniu z letnią opalenizną.

Biały kolor jest świetną bazą do tego, aby trochę poeksperymentować z fakturą i wykończeniem paznokci. Sama postanowiłam to wykorzystać, tworząc na pozór "nudne", białe paznokcie. Jednak przełamałam je, dodając na 2 palce pyłek (zwany syrenką) oraz wykańczając topem klasycznym - błyszczącym i matowym.

Mam nadzieję, że efekt przypadł Wam do gustu!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ PINK PEACH MILK - manicure w różu ~

Delikatne, zmysłowe.. takie od których nikt nie oderwie wzroku. Takie paznokcie właśnie udało mi się uzyskać z 3 kolorów. Zrobiłam je "...